Rozwoj przedsiebiorczosci spolecznej

kadry i płace programProgram kadrowo-płacowy | Systemy ERP | POLKAS

Wraz ze koleją stylu bycia, wszechogarniającym nas pośpiechem, często jest tak, że nieprzemyślane zakupy pierwszej potrzeby wykonujemy w bliskich sklepach czy dyskontach, a po dłuższe raz w tygodniu czy raz na dwa tygodnie kierujemy do pełnych sklepów, w których potrafimy dostać dosłownie wszystko. Począwszy od żywności (pieczywo, nabiał, wędliny, mrożonki, produkty suche czyli w puszkach), poprzez kosmetyki (dla nas, dzieci), środki czyste i higieny, aż do napojów (wody, soki, słodkie napoje gazowane), alkoholu czy słodyczy.

Oczywiście kupić tu również możemy „świeże” warzywa, efekty i mięso. A czy by na pewno świeże? Tej pewności nie uważać nie będziemy kupując mięso w sklepie. Upiększone, nasmarowane różnej maści preparatami mięso błyszczy się i niemalże wdzięczy do nas, zmuszając do zakupu. I że market da do tego znacznie atrakcyjną cenę mięso płynie z półek a dopiero nieliczni zastanowią się i … pójdą do hurtowni mięsa. Oczywiście można zdecydować się na taki dostań w markecie, jednak to święta okazja, piękna sztuka ciała w popularnej cenie. Wprowadzamy do domu, a tam mięsko już tak apetycznie i efektownie nie wygląda, czasami nawet nie pachnie.

Przewaga hurtowni mięsa nad mięsem przydatnym w sklepach czy dyskontach jest świetna. Przede wszystkim dlatego, że żadna hurtownia mięsa nie zaryzykuje sprzedaży nieświeżego towaru, przez który potrafi zapomnieć dobrą reputację, mężczyzn oraz dochód. Nowa rzecz, hurtownia kupując mięso stosuje go zawsze tyle, ile jest wstanie sprzedać rzeczywiście. I jeżeli obok sprzedaży hurtowej otworzy punkt sprzedaży detalicznej rynek ma dany. A nawet większe niż w hipermarketach ceny nie są w okresie zniechęcić klientów do kupowania ciała w hurtowniach. Płacimy, bowiem, za świeże, pełnowartościowe mięso, które spośród pewnością pozytywnie wpłynie na nasze zdrowie.

Biorąc pod uwagę powyższe niekwestionowanym daje się zwycięstwo hurtowni mięsa nad kupieniem go w ogromnych sieciach handlowych. Jakość, gwarancja kreatywności i zalety odżywcze to rzeczy, które lokują się nie mieć wartości wyrażonej w walucie.